sur "classe"

 Som alla vet heter ju "Classe" inte Classe och jag ska ta reda på vem han igentligen är!  Han är ju sur nu för alla bloggar som "härmar han" men bara för du inte får pengar för vad du gör och andra får det behöver du inte vara leden gubben! Och jag kan inte förstå varför alla gillar falsksanning så jä*** mycket? Hon hittar ju inte sin info själv, utan det är ju hennes läsare som gör det? Jag har själv skickat in anonyma tips till henne.
Jaja tillbaka till inlägget, Kisse var ju på ikea idag och handlade heminredning ? Var det inte hon som klagade på Bellas blogg för hon la upp om heminredning. Och hade inte hon en svart så kallad "lack jacka" ? Nu ser den helt nerkletad ut med brunkräm! ush..
Är ledsen om jag gör någon sur, men det är ju sanningen!


Kommentarer
Postat av: hoechild

jag har bild på honom.. ni får den när ni lägger ut mina tips

2009-11-26 @ 01:01:07
Postat av: vilka tips?

2009-11-26 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0